Zweeds/Nederlands forum

Voor Nederlanders en Zweden die elkaars taal willen spreken.
För nederländare och svenskar som vill tala varandras språk.

Je bent niet ingelogd.

Aankondiging

Wegens teveel spam is dit forum gesloten voor nieuwe aanmeldingen.

#1 2007-08-20 21:01:31

Tamar
lid/medlem
Geregistreerd: 2007-08-20
Bijdragen: 27

Nieuw hier / ny här

Hoi allemaal,

Ik ben Tamar, ik studeer sociologie en ik ga vanaf januari dit jaar een half jaar in Zweden studeren. Mogelijk ga ik er daarna ook een master volgen. Ik ga proberen mezelf in dit halfjaar al een behoorlijke basis Zweeds te leren maar moet nog zien of dat gaat lukken. Ik zou het liefst een cursus met groepslessen volgen, maar in Tilburg waar ik studeer is die nogal duur en mis ik de helft van de lessen. Als iemand andere tips heeft zijn ze welkom! Maar ik ga hier op dit forum ook maar een beetje oefenen, wie weet helpt het!

Groetjes, Tamar

Hej allihopa,

Jag är Tamar, jag studerar sociologi och fraan januari gör jag studerar i Sverige för halvåren. Möjlig gör jag därafter ockso följa en Master där. Jag gör försöka att lära mig Svenska dessförinnan, men jag vet inte huruvida det gör lyckas. De här ramsa här jag nästan allihoppa slagit upp i ordbok. Förbättringen varit välkommen!

Hej daa!
Tamar

Offline

 

#2 2007-08-21 08:56:07

Margo
lid/medlem
Uit: Halland
Geregistreerd: 2006-05-07
Bijdragen: 1113
Website

Re: Nieuw hier / ny här

Hej Tamar! Välkommen och lycka till. Så att se är du på bra väg!

Lite förbättringar:

... gör jag mina studier ...
... under ett  halvår ...
... jag ska försöka ...

Offline

 

#3 2007-08-21 11:01:00

Pix
lid/medlem
Geregistreerd: 2007-04-27
Bijdragen: 215

Re: Nieuw hier / ny här

Tamar schreef:

Hej allihopa,