Zweeds/Nederlands forum

Voor Nederlanders en Zweden die elkaars taal willen spreken.
För nederländare och svenskar som vill tala varandras språk.

Je bent niet ingelogd.

Aankondiging

Wegens teveel spam is dit forum gesloten voor nieuwe aanmeldingen.

#1 2011-07-15 19:32:01

Tsjoeke
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2011-07-15
Bijdragen: 1

Heb wat hulp nodg.

Bijna 3 jaar gelden ben ik naar Zweden toe verhuisd om samen te zijn met mijn vriendin die ik toen had. Nu bevalt het mij hier absoluut niet en ik wil remigreren naar Nederland. Ik woon hier nu op mezelf en werk full-time.

Ik heb proberen rond te zoeken online op Nederlandse sites m.b.t. remigratie en ben er achter gekomen dat je niet op hulp hoeft te rekenen vanuit Nederland. De Nederlandse remigratiehulp blijkt er alleen te zijn voor buitenlanders die zich in Nederland gevestigd hebben.

Daar na heb ik proberen te zoeken wat er vanuit Zweden mogelijk is. Of er hier remigratiehulp aangeboden wordt voor mensen die terug willen verhuizen naar hun land van herkomst. Maar ik ben al snel vast gelopen omdat ik nergens kan vinden hoe men remigreren naar het Zweeds vertaald.

Ik hoop dat iemand me hier kan helpen. De vraag is dus wat is het Zweedse woord voor remigratie.

Als iemand andere informatie heeft over het onderwerp is dat ook meer dan welkom, weblinks e.d..

Bedankt alvast.

Offline

 

#2 2011-07-15 23:28:17

VVesley
lid/medlem
Uit: Rijnsburg
Geregistreerd: 2007-04-04
Bijdragen: 103

Re: Heb wat hulp nodg.

Je zou het kunnen vertalen met återmigrera(r). Heb je al gekeken op de site vanSVB?

Offline

 

#3 2011-07-16 10:54:52

tons
lid/medlem
Geregistreerd: 2007-10-15
Bijdragen: 11
Website

Re: Heb wat hulp nodg.

Wat ik zo vlug vond op de site van de SVB:
http://www.svb.nl/int/nl/remigratie/hul … g_naar_nl/
---------------------------------------
Na 1 jaar is terugkomen lastiger

Komt u later dan 1 jaar na uw remigratie terug naar Nederland, dan moet u de normale toelatingsprocedure doorlopen voor mensen die in Nederland willen komen wonen. Meer informatie hierover krijgt u bij de Immigratie en Naturalisatiedienst (IND).
---------------------------------------
Dus verder zoeken op de site van het IND?

Offline

 

Bulletin Board voettekst

Powered by PunBB