Wij zijn een Nederlands-Zweedse familie (man, vrouw, 2 kinderen) en wij zijn niet zo vaak in Nederland. Nu is onze hagelslag bijna op! Is er iemand die ons af en toe (bv. 1x per jaar) typisch nederlandse produkten wil sturen in ruil voor iets uit Zweden? Bij voorbaat hartelijk dank!
[moderator: deze vraag is beantwoord en daarom afgesloten]
Laatst bewerkt door hankwang (2008-04-21 17:26:53)
Ik kom zelf vaak genoeg in Zweden (en Ikea) om nog eens wat eten mee te brengen, maar een internetwinkel zoals Holland at Home brengt misschien uitkomst?
Hier zijn nog twee vergelijkbare webwinkels:
Dutch Taste
Holland Winkel
Er is in Zweden zelf ook een mogelijkheid:
http://www.hollandhuset.com/
Misschien wel vlakbij jullie?
En wat dacht je van stroopwafels:
http://www.stroopwafels.se/index.php
Hälsningar!
Cordelia
Ik wil dat wel doen, en heb ook wel een wens.
Als jullie geinteresseerd zijn mail mij dan op mijn eigen email-adres.
Ingrid
He jammer, ik had wellicht ook wel interesse gehad....
Ik heb twee asterixen (Asterix en cleoperta en Asterix op Corsica) liggen die ik dubbel heb. Wil ze wel op sturen. Je kan me mailen voor het adres en andere vragen. Weet nl niet hoeveel het opsturen kost. Ga ik even uitzoeken.
Kost standaard € 3,60 en bij priority € 5,15. Normaal doet de post er 5 - 7 dagen over anders 2 - 3 dagen.
Hallo,
ik weet niet of je nog steeds hagelslag (of een dergelijk product) uit NL wilt hebben? Ik wil jullie daar best wel aan helpen. Mail me maar.
vriendelijke groet,
Jamez
Hallo,
Via google(internet) heb ik vernomen dat je op zoek bent naar Nederlandse produkten. Op dit moment ben ik bezig om een web-winkel op te zetten, ik wil mij voornamelijk richten op Nederlanders woonachtig in het buitenland. Er zijn wel meer web-winkels die dit doen, maar ik wil mij onderscheiden door de produkten zeer scherp te prijzen in vergelijking met andere web-winkels. Ik moet mij nog inschrijven bij de kvk en het moet dus ook nog allemaal operationeel worden, maar misschien kun je al eens een kijkje nemen op mijn internet pagina. De pagina is nog lang niet af maar je kunt al een idee krijgen over o.a. de prijsverschillen. Vanaf begin augustus wil ik open gaan. Mocht je vragen of opmerkingen hebben laat dan gerust een bericht achter op mijn website www (punt) dutchies (punt) come2me (punt) nl
Met vriendelijke groet,
Robbert
[edit: link gedeactiveerd - geen reclame s.v.p. - HK ]
Laatst bewerkt door hankwang (2007-03-02 20:22:56)
Sorry Margo,
Er wordt(word???) aan gewerkt. Buiten de taalfouten hoop ik dat je voor de rest toch een positieve indruk hebt gekregen van de opzet van de site. Tegen de tijd dat de site af is hoop ik dat je nog even langskomt om eem kijkje te nemen.
Groeten,
A. Nalfabeet
[Dit forum is niet voor privécorrespondentie. Graag verder afhandelen per e-mail. - HK]
Laatst bewerkt door hankwang (2007-03-02 20:22:07)
Misschien kan http://www.realdutchfood.com/ handig zijn. Dat zag ik toevallig staan als reclame in mijn GMailbox...
Robbert schreef:
Er wordt(word???) aan gewerkt
"wordt". "Word" gebruikt men alleen bij "ik", en bij "jij"/"je", maar deze laatsten alleen als ze na het werkwoord staan.
Lijkt mij erg leuk om met jullie produkten te ruilen laat mij maar weten of dat door kan gaan of niet. Ik heb een man die helemaal Zweden gek is. En ik moet dat nog worden.
Groetjes Natascha
Hallo,
Ik wil wel hagelslag opsturen hoor en dan willen wij graag Zweedse produkten. Of weet iemand Online Shops waar ik Zweedse produkten kan kopen ???
Nog een webwinkel die een ruim assortiment heeft is [knip]
Ik heb hier regelmatig Nederlandse producten (hagelslag, drop etc) besteld toen ik in het buitenland woonde en ik moet zeggen dat ze een zeer goeie service leveren. echt top!
Laatst bewerkt door hankwang (2007-07-29 19:45:45)
Bedankt Jeroen, ik heb 'm aan m'n bestand 'Nederlandse Winkels' toegevoegd.
Hier is overigens een leuke Nederlandse cadeauwinkel http://www.kadoversturen.nl/ , die cadeautjes, ingepakt en wel (en met een kaartje erbij) ook buiten Nederland verstuurd. Ik heb er goede ervaringen mee!
Jeroen schreef:
Nog een webwinkel die een ruim assortiment heeft is [knip]
Dit bericht riekt aan alle kanten naar spam en dat wordt ondersteund door de logfiles van de webserver en het feit dat de site nog maar een paar maanden bestaat. Link gewist dus.