Zweeds/Nederlands forum

Voor Nederlanders en Zweden die elkaars taal willen spreken.
För nederländare och svenskar som vill tala varandras språk.

Je bent niet ingelogd.

Aankondiging

Wegens teveel spam is dit forum gesloten voor nieuwe aanmeldingen.

#1 2013-09-22 11:31:46

Joena
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2013-09-22
Bijdragen: 1

basiscursus zweeds probleem

Hoi!

Ik ben gister begonnen met de basiscursus zweeds deel 1 van Adrie Meijer. Aangezien ik al iets Zweeds had geleerd ging de eerste les vrij snel en heb ik die al afgerond. Alleen nu heb ik braaf de oefeningen van de eerste les gemaakt alleen nu kwam ik er achter dat de antwoorden van die oefeningen helemaal niet in dit boek staan. Ik ben alleen wel erg nieuwsgierig hoe ik het er vanaf heb gebracht. Dus mijn vraag is of iemand misschien de antwoorden van de oefeningen van de eerste les voor me heeft? En evt. ook van de andere lessen.

Groetjes Jeroen

Offline

 

#2 2013-09-22 13:47:15

Bassiehof
Gast

Re: basiscursus zweeds probleem

Mischien een idee om de vragen hier te plaatsen zodat iedereen die niet die cursus heeft gedaan maar wel Zweeds spreekt de antwoorden kan geven? Leert iederen die Zweeds wil leren wat van. Is dan wel weer jammer voor Adrie of mag het niet volgens de regels van dit forum?

 

#3 2013-09-24 15:25:52

NiklasA
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2012-08-17
Bijdragen: 4

Re: basiscursus zweeds probleem

Hoi!

Als je die vragen en jouw antwoorden hier schrijft kan ik je laten weten wat juist is en wat niet juist is (Ik ben Zweed). Als je het niet op de forum wil plaatsen kan je jouw email schrijven. Ik stuur je dan een mail met mijn email en je kunt dan de vragen+antwoorden op die manier aan mij sturen. (Is er geen mogelijkheid om privé berichten door de forum te sturen?)

Groeten,
Niklas

Offline

 

#4 2013-09-27 19:39:46

Lucky
lid/medlem
Uit: Helden NL
Geregistreerd: 2006-09-15
Bijdragen: 191

Re: basiscursus zweeds probleem

Jovisst kan du skicka privata meddelanden via forumet.
Titta pa ett inlagg, dar ser du namn, regdatum osv...plus email.

/Lucky

Offline

 

#5 2013-09-29 00:20:39

NiklasA
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2012-08-17
Bijdragen: 4

Re: basiscursus zweeds probleem

aha, jag var för blind i mitt stirrande efter en knapp med texten "privat meddelande" eller liknande så jag missade det helt och hållet  smile Tack!

Offline

 

#6 2013-10-28 20:45:00

pi
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2013-10-28
Bijdragen: 1

Re: basiscursus zweeds probleem

Hallo, ik heb deze gehele cursus een jaar of tien gelden gekocht, wat bestaat uit drie boekjes. Wat er bij jou ontbreekt, is het dunne boekje 'Uitgesproken Zweeds'. Daarin staan behalve de fonetische omschrijving van de uitspraak, ook alle antwoorden van boek 1 en 2. Succes ermee!

Offline

 

Bulletin Board voettekst

Powered by PunBB