Zweeds/Nederlands forum

Voor Nederlanders en Zweden die elkaars taal willen spreken.
För nederländare och svenskar som vill tala varandras språk.

Je bent niet ingelogd.

Aankondiging

Wegens teveel spam is dit forum gesloten voor nieuwe aanmeldingen.

#1 2014-03-26 19:43:45

Thaurin
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2014-03-26
Bijdragen: 7

Zweeds oefenen via Skype

Hej!

Jag försöka forfarande att hitta människor som vilja öva svensk med meg på Skype.

Ik hoop dat dat correct was. smile Ik probeer al een tijdje via al de gebruikelijke language exchange sites mensen te vinden die het leuk zouden vinden om Zweeds/Nederlands of Zweeds/Engels met elkaar te oefenen, maar zonder al te veel succes. Ik heb via italki.com wel les van iemand, maar dat is ook maar af en toe.

Dus misschien dat er hier mensen zijn die daar wel in geïnteresseerd zijn? Ik heb nog weinig kunnen praten en het is eigenlijk wel hard nodig. Ik kan je zelf Nederlands en/of Engels leren, als je dat wil.

Doen mensen op dit forum wel eens zoiets?

Groeten,
Ivo

Offline

 

#2 2014-03-26 22:11:11

Kalle
Gast

Re: Zweeds oefenen via Skype

Hej, jag är intresserad av att göra ett språkutbyte.

Mitt skype-namn är arpeggio54. Vi hörs!

Kalle

 

#3 2014-03-26 22:41:35

Thaurin
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2014-03-26
Bijdragen: 7

Re: Zweeds oefenen via Skype

Jättebra! Som jag sa, jag har fortfarande inte pratat månge. Alltså det ska bli jättesvårt for mig. big_smile

Offline

 

#4 2014-07-13 20:57:23

Marit207
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2014-07-12
Bijdragen: 1

Re: Zweeds oefenen via Skype

Hej,

Jag letar ocksä för någon till skivar och talar. Jag lär Svenska sedan några veckor. Jag kan dig hjälpar med Holänderna om du vill.
Kalle, vill du också med mig språkutbubyte? Eller någon annan?

Marit

Offline

 

#5 2014-09-06 22:35:53

Romiinap.se
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2011-08-07
Bijdragen: 5

Re: Zweeds oefenen via Skype

Hej, jag är svensk som har under en tid försökt lära mig Holländska.
Det är väldigt svårt att läsa sig när man inte har någon man kan prata med så ofta.
Jag har kunskaper i att läsa och att förstå Holländska när någon eller några pratar. Men mitt problem är att när det kommer till att prata så är det svårt för mig att bygga egna meningar.

Min skype är: romiina__ (2st underline)

Mvg
Romina

Offline

 

#6 2014-09-08 13:13:34

Thaurin
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2014-03-26
Bijdragen: 7

Re: Zweeds oefenen via Skype

Romiinap.se schreef:

Hej, jag är svensk som har under en tid försökt lära mig Holländska.

Hej, Romina! Det är väldigt lang sedan att jag har pratat svenska men jag tror att jag måste hålla ut. smile Jag kommer att lägga till dig på Skype!

Offline

 

#7 2014-09-21 14:34:31

martin NL
Gast

Re: Zweeds oefenen via Skype

Hej,

Jag söker också människor som vilja öva svenska med mig på skype eller en andra media.
Min svenska är inte så bra men jag  vilja lära tala svenska jättebra  smile
Vem kan hjäpa mig?
Jag talar nederlandska och engelska

tack

(I hope i did write it right)

 

#8 2014-12-19 11:56:31

Jessica Kampman
Gast

Re: Zweeds oefenen via Skype

Ha Ivo,

Ik las je advertentie en wilde je even mailen. Mijn vriend (27) is Zweeds en woont sinds juni dit jaar in Nederland. Nu heeft hi Nederlandse les gehad maar dat is gewoon te weinig en alweer wat weggezakt.

Het zou een super arrangement zijn als hij met jou Nederlands kan praten en jij met hem Zweeds (ik denk dat hij dat wel een beetje mist!smile

Indien je nog op zoek bent, mail me dan even.

Mvg, Jessica Kampman

Jessica.kampman (at) hotmail.REMOVE-THIS.com

 

#9 2014-12-19 18:10:20

Thaurin
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2014-03-26
Bijdragen: 7

Re: Zweeds oefenen via Skype

Dat is gek, als je in Nederland woont en je hebt een Nederlandse vriendin, lijkt het me dat je genoeg mogelijkheden hebt om Nederlands te praten. tongue

Maar het komt goed uit, want ik heb Zweeds weer opgepakt omdat ik in juni weer beter uit mijn woorden wil kunnen komen dan vorig jaar. wink Ik stuur een mailtje om te kijken wat we kunnen doen!

Offline

 

#10 2014-12-22 15:04:18

Glenn Degrendele
Gast

Re: Zweeds oefenen via Skype

Hej allihopa,

Jag lär mig själv svenska utan lärare (redan 5 månader). Det går bra men det skulle vara även bättre om jag hade någon för att öva med. Du kan hitta mig på Skype:

glenndegrendele
gdg (at) bussup.REMOVE-THIS.be

Jag talar nederländska/holländska (jag kommer från Belgien), franska, engelska, svenska och lite tyska. Vi kan hjälpa varandra.

Jag tackar ni på förhand.

Vänliga hälsningar,
Glenn

----

Dag iedereen,

Ik ben zelf Zweeds aan het leren zonder leraar (reeds 5 maanden bezig). Dat gaat goed, maar het zou nog beter gaan als ik iemand had om mee te oefenen. Je kan me vinden op Skype:

glenndegrendele
gdg (at) bussup.REMOVE-THIS.be

Ik spreek Nederlands (kom uit België), Frans, Engels, Zweeds en een klein beetje Duits (mijn Duits is wel aan oppoetsen toe). We kunnen elkaar helpen.

Dank bij voorbaat.
Met vriendelijke groeten,
Glenn

 

#11 2014-12-22 15:10:44

Glenn Degrendele
Gast

Re: Zweeds oefenen via Skype

Om du kan inte hitta mig med gdg (at) bussup.REMOVE-THIS.be, försök g_degrendele (at) hotmail.REMOVE-THIS.com

Als je me niet kan vinden via gdg (at) bussup.REMOVE-THIS.be, probeer dan eens g_degrendele (at) hotmail.REMOVE-THIS.com

If you can't find me using gdg (at) bussup.REMOVE-THIS.be, try g_degrendele (at) hotmail.REMOVE-THIS.com

Tack / Bedankt / Thanks !

 

#12 2014-12-23 16:31:54

Bassiehof
Gast

Re: Zweeds oefenen via Skype

Glenn Degrendele schreef:

Jag lär mig svenska på egen hand utan lärare (Sedan 5 månader). Det går bra men det skulle vara bättre om jag hade någon att öva med.

(jag kommer/är från Belgien)

Jag tackar ER på förhand.

Foutjes gecorrigeerd.

 

#13 2014-12-24 07:41:16

Bassiehof
Gast

Re: Zweeds oefenen via Skype

Ipv även bättre zou je ännu bättre moeten gebruiken. Even better is Engels. Om du inte kan hitta mig, precies zoals in het Nederlands. Om du inte kan hitta mig finns jag (även) på enz.

 

#14 2014-12-24 07:51:37

Bassiehof
Gast

Re: Zweeds oefenen via Skype

Andere woorden voor försök zijn prova of testa. http://www.synonymer.se/?query=f%F6rs%F6k

 

#15 2014-12-25 03:37:04

Thaurin
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2014-03-26
Bijdragen: 7

Re: Zweeds oefenen via Skype

Geweldige informatie. Dit zijn de absoluut lastigste zaken om je eigen te maken, denk ik. Dus iedere correctie op dit front is gewaardeerd.

Offline

 

#16 2014-12-25 14:27:58

Basiehof
Gast

Re: Zweeds oefenen via Skype

Ik doe het niet voor mijzelf, maar als iemand anders de taal beter onder de knie krijgt is dat voor iedereen een voordeel. Je kan wel jag kan inte hitta zeggen of jag lyckas inte hitta. Een zweed zegt waarschijnlijk jag hittar inte. En dat is weer typisch iets voor de zweedse taal.

 

#17 2014-12-25 14:41:20

Bassiehof
Gast

Re: Zweeds oefenen via Skype

Hitta of finna? Zoek het verschil! Leg uit!

 

Bulletin Board voettekst

Powered by PunBB