Zweeds/Nederlands forum

Voor Nederlanders en Zweden die elkaars taal willen spreken.
För nederländare och svenskar som vill tala varandras språk.

Je bent niet ingelogd.

Aankondiging

Wegens teveel spam is dit forum gesloten voor nieuwe aanmeldingen.

#1 2014-11-05 23:06:38

De Andersons
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2012-03-22
Bijdragen: 2

Muzikale thriller over de mysterieuze moord op Olof Palme

DE ANDERSONS
In gesprek met mijn moordenaar
Muzikale thriller over de mysterieuze moord op Olof Palme
Unieke samenwerking tussen De Andersons en Arjen Lubach

Bekijk de trailer: http://youtu.be/mQduf7w8bkk

Ze lopen arm in arm
Zetten stappen in de sneeuw waar nog niemand heeft gelopen
En op steeds dezelfde afstand, als een schaduw achter hen
Loopt hij en hij wacht, zijn hand op zijn pistool
Nog drie... twee... één...


Vergeet The Killing, vergeet Stieg Larsson; de meest opzienbarende Scandinavische thriller is echt gebeurd. Op 28 februari 1986 wordt de Zweedse premier Olof Palme neergeschoten. Hij is met zijn vrouw Lisbet onderweg naar huis na een avond uit in de bioscoop. Ondanks het feit dat het dossier inmiddels 128 meter lang is, 130 mensen uit zichzelf hebben bekend en er honderden verdachten en theorieën zijn, is de moord vandaag de dag nog altijd niet opgelost.

Muziektheatergezelschap De Andersons brengt in samenwerking met Arjen Lubach (script) de voorstelling 'In gesprek met mijn moordenaar', een muzikale thriller mét humor. De charmante Olof Palme krijgt anderhalf uur de tijd om zijn eigen moord te onderzoeken. Hij gaat in gesprek met politieke tegenstanders, een Zuid-Afrikaanse spion, een alcoholist, Vladimir Putin en zelfs met zijn eigen vrouw. De spannende maar soms ook komische scènes kruisen met gloeiende, opzwepende en poëtische liederen. 'In gesprek met mijn moordenaar' is even intrigerend en humoristisch als Palme zelf was.


Dit theaterseizoen te zien in meer dan 50 theaters!
Kijk op http://www.deandersons.nl voor de speellijst en meer informatie.

spel, zang, liedteksten, muzikale begeleiding: Anna Ågren, Roel Dullaart, Mirek Walton
tekst: Arjen Lubach
regie: Karina Kroft

Offline

 

Bulletin Board voettekst

Powered by PunBB