Zweeds/Nederlands forum

Voor Nederlanders en Zweden die elkaars taal willen spreken.
För nederländare och svenskar som vill tala varandras språk.

Je bent niet ingelogd.

Aankondiging

Wegens teveel spam is dit forum gesloten voor nieuwe aanmeldingen.

#1 2016-03-14 16:19:37

renee
Gast

Website

Hallo,

Ik heb voor een schoolproject zelf een website gemaakt over het leren van de Zweedse taal. Graag zou ik hier feedback op krijgen zodat ik deze nog verder kan verbeteren.

Groetjes,

Renee

Website:

http://www.ikleerzweeds.nl/

 

#2 2016-03-16 15:12:08

Swedutch
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2016-03-13
Bijdragen: 2

Re: Website

Leuk idee om een site te maken waar je allerlei Zweeds gerelateerde dingen verzameld. Wanneer moet het af zijn en krijg je er een cijfer voor?

Misschien nog sites die je aan 'Leesvoer' kan toevoegen:
8 Sidor (nieuws in makkelijk Zweeds): 8sidor.se
Svenska dagbladet: svd.se
Dagens nyheter: dn.se
Een soort nu.nl: nyheter24.se
Populär Historia (onder 'Artikelarkiv' zijn hele artikelen te vinden): popularhistoria.se

Multimedia:
Sverigetopplistan (soort Top 40): sverigetopplistan.se
Populaire radiozenders (er zijn tal van deze sites. Google 'svenska radiokanaler'): radiobox.se
Soort Marktplaats: blocket.se
'Zweeds leren 6000 woorden' app (Google store).

Puntjes van kritiek:
- De banner bij Home vind ik niet typisch Zweeds. Misschien kan je een afbeelding plaatsen van een Zweedse stad, landschap, of iets anders typisch Zweeds?
- Ik wist niet wat DIY betekende en moest dat even googlen. Ik zal vast niet de enige zijn die niet weet wat die afkorting betekent. Misschien een andere naam voor dit kopje?

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes met je site!

Offline

 

#3 2016-03-21 14:39:49

Renee
Gast

Re: Website

Hoi! Bedankt voor je tips, ik ga er direct mee aan de slag! Het was een opdracht voor jezelf, zonder cijfer dus. Al is de deadline voorbij, wil ik de site toch houden smile vond hem uiteindelijk wel handig en hoop er ook anderen mee te helpen.

 

Bulletin Board voettekst

Powered by PunBB