Zweeds/Nederlands forum

Voor Nederlanders en Zweden die elkaars taal willen spreken.
För nederländare och svenskar som vill tala varandras språk.

Je bent niet ingelogd.

Aankondiging

Wegens teveel spam is dit forum gesloten voor nieuwe aanmeldingen.

#1 2006-09-25 21:51:05

Giel
Gast

Gezocht: priveles zweeds

Hallo,
Ik ben op zoek naar iemand die priveles zweeds in Amsterdam geeft.
Heb zelf 20 jaar geleden, 4 jaar jaar in Zweden gewoond. Ik wil vooral
mijn spraak en woordenschat verbeteren.
Wie weet iemand?

Onderwerp verplaatst en titel aangepast - HK

 

#2 2006-10-12 13:06:21

han de boer
Gast

Re: Gezocht: priveles zweeds

Ik weet niemand maar ben zelf ook op zoek naar een leraar of lerares in Amsterdam. Ik ben een beginner. Mocht je iemand weten....
Han (h.de.boer (at) kvdl.REMOVE-THIS.nl).

 

#3 2006-10-13 13:39:36

Mamaritiem
Gast

Re: Gezocht: priveles zweeds

han de boer schreef:

Ik weet niemand maar ben zelf ook op zoek naar een leraar of lerares in Amsterdam. Ik ben een beginner. Mocht je iemand weten....
Han (h.de.boer (at) kvdl.REMOVE-THIS.nl).

Beste Han,

In het Zweeds ben ik inmiddels vergevorderd. Nu zoek ik een beginnende leerling, want mijn doel i tenslotte les te gaan geven in deze taal. Als het je wat lijkt, mail dan even naar bovenstaand adres dan krijg je meer informatie.

Met vriendelijke groeten,

Mamaritiem

 

#4 2006-10-13 13:44:09

Mamaritiem
Gast

Re: Gezocht: priveles zweeds

Sorry, het email adres is: Mamaritiem (at) kpnplanet.REMOVE-THIS.nl

Dit was niet zichtbaar

Mamaritiem

 

#5 2007-01-16 16:03:06

Mark Benninga
Gast

Re: Gezocht: priveles zweeds

Jag har erfarenhet med undervisning pa svenska! I Zwolle har jag gett svenska lektioner under nästan ett och ett halvt ar. Jag jobbar som spraklärare i ett spraklabor i Rotterdam (tva ganger under veckan). Jag skulle gärna komma till Amsterdam for att undervisa Dig. Jag har faktiskt själv borjat att lära svenska i Amsterdam for mer än 25 ar sedan...