Zweeds/Nederlands forum

Voor Nederlanders en Zweden die elkaars taal willen spreken.
För nederländare och svenskar som vill tala varandras språk.

Je bent niet ingelogd.

Aankondiging

Wegens teveel spam is dit forum gesloten voor nieuwe aanmeldingen.

#1 2006-10-20 13:56:45

Raf
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2006-10-20
Bijdragen: 5

Een nieuwe Zwedofiel hier!

Hoi!

Ik ben nieuw hier en ik wilde graag eens van me laten horen smile Ik heet Raf en ben van Antwerpen. Ik ben daar een laatstejaarsstudent TEW aan de UA. In juli dit jaar ben ik samen met m'n vriendin voor een weekje naar Stockholm gereisd, en sindsdien mogen jullie me officieel onder de zwedofielen rekenen wink Gisteren had ik m'n eerste les Zweeds bij Linguapolis in Antwerpen, en bij het eerste woordje dat de docente uitsprak, ging er al een kleine vreugdekreet door me heen. Ik denk niet dat ik tot nu toe al iets tot dit forum kan bijdragen, maar kijk in ieder geval uit naar het moment dat ik m'n eerste echte bijdrage kan leveren!

Offline

 

#2 2006-10-21 10:36:27

Frank
lid/medlem
Uit: Brasschaat (B)
Geregistreerd: 2006-09-04
Bijdragen: 41

Re: Een nieuwe Zwedofiel hier!

Hej Raf,

je hebt het forum dus goed gevonden blijkbaar. De les was inderdaad best wel leuk hé. Ben je al in de cursusboeken begonnen?

Tot donderdag
Frank

Offline

 

#3 2006-10-21 14:10:23

Jersey
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2006-10-01
Bijdragen: 6

Re: Een nieuwe Zwedofiel hier!

Oooh, ik ben jaloers smile Ik wil ook Zweeds leren... misschien heb ik er volgend jaar geld voor en anders moet ik mijn lieve vriend eens lief aan kijken of hij eens wat terug wil doen voor het NL dat ik hem leer tongue

Zelf ben ik nog nooit in Zweden geweest... sowieso wel verliefd op de taal geworden toen ik met Zweedse kinderen werkte... negen jaar geleden alweer...

Jersey

Offline

 

#4 2006-10-21 14:11:22

Raf
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2006-10-20
Bijdragen: 5

Re: Een nieuwe Zwedofiel hier!

Hoi Frank! Jep, had het hier snel gevonden smile
Nog een half uurtje opruimen en dan sla ik ze open!

Ik heb ondertussen al ontdekt dat ik spijtiggenoeg niet naar de webradio kan luisteren en geen web-tv kan zien, omwille van de beveiliging van het UA-netwerk. Daar moet ik dus nog snel een andere oplossing voor vinden...

Tot donderdag!

Offline

 

Bulletin Board voettekst

Powered by PunBB