Zweeds/Nederlands forum

Voor Nederlanders en Zweden die elkaars taal willen spreken.
För nederländare och svenskar som vill tala varandras språk.

Je bent niet ingelogd.

Aankondiging

Wegens teveel spam is dit forum gesloten voor nieuwe aanmeldingen.

#1 2005-12-19 15:06:26

Christiaan
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2005-12-19
Bijdragen: 1

Zweedse les

Graag zou ik priveles Zweeds krijgen (Half tijdens werktijd) weet iemanand een goed adres?

Offline

 

#2 2006-02-08 13:15:58

Jasper
Gast

Re: Zweedse les

Hej Christiaan,

Kijk eens op http://www.ewdrion.nl

Met vriendelijke groet,
Jasper Metselaar

 

#3 2006-02-11 17:00:14

Lange
lid/medlem
Uit: Bergen (N-H) Nederländerna
Geregistreerd: 2005-11-18
Bijdragen: 81
Website

Re: Zweedse les

Hej Jasper

Goeie tip en welkom op het forum.

Vänliga Hälsningar

Lange


Jag är Lange vad heter du?

Offline

 

#4 2006-02-15 20:42:21

Mande
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2006-02-15
Bijdragen: 3

Re: Zweedse les

Ik zou ook graag privéles krijgen, kent er soms niemand een goed adresje maar dan in België?


Dank bij voorbaat

Offline

 

#5 2006-02-15 21:28:08

Leen
lid/medlem
Uit: België
Geregistreerd: 2006-02-10
Bijdragen: 39

Re: Zweedse les

Waarom de voorkeur aan privé les?
Lessen in volwassenonderwijs zijn ook leerrijk en gezellig, net omdat je met meerdere personen zit die dezelfde interesse delen!

Offline

 

#6 2006-02-15 21:48:30

Mande
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2006-02-15
Bijdragen: 3

Re: Zweedse les

Wel kijk, dat is eenvoudig te omschrijven. Ik ben namelijk nog niet volwassen.. Ik denk dat dit alles verklaart! big_smile

Offline

 

#7 2006-02-16 13:50:42

pieter
lid/medlem
Uit: Leuven, België
Geregistreerd: 2006-01-11
Bijdragen: 611

Re: Zweedse les

Hehe, daar zit iets in, van Zweeds voor minderjarigen heb ik nog niet gehoord, hoewel je in bepaalde lessen misschien wel zal toegelaten worden, afhankelijk van hoe minderjarig je precies bent smile

Offline

 

#8 2006-02-16 17:17:07

Leen
lid/medlem
Uit: België
Geregistreerd: 2006-02-10
Bijdragen: 39

Re: Zweedse les

Mande schreef:

Wel kijk, dat is eenvoudig te omschrijven. Ik ben namelijk nog niet volwassen.. Ik denk dat dit alles verklaart! big_smile

Ik ben 17 en geniet elke zaterdag volop van Zweedse les. Het wordt wel volwassenenonderwijs genoemd, maar velen weten niet dat minderjarigen ook zijn toegestaan! (Hoe oud je minimum moet zijn weet ik niet, maar ik ken iemand van 15 die al Spaans volgt). En wat nog minder geweten is, is dat je als minderjarige GEEN inschrijvingsgeld moet betalen! (Het is logisch dat scholen daar niet te veel reclame voor maken. Stel je voor dat een massa tieners eens allemaal gratis gaan lesvolgen. smile)Zo is het toch in België en waarom zou het anders zijn in Nederland? smile Dus, profiteer ervan zolang je nog kan en ga er voor!

Offline

 

#9 2006-02-17 17:58:29

Mande
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2006-02-15
Bijdragen: 3

Re: Zweedse les

Wow als dat niet handig is big_smile welbedankt voor deze ongelofelijk nuttige tip!

Offline

 

#10 2006-02-21 11:37:54

loek
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2006-02-21
Bijdragen: 1

Re: Zweedse les

Ik ben Loek en ben sinds kort in Göteborg woonachtig. Omdat ik veel onderweg ben is het bijna onmogelijk een cursus zweeds op een vaste locatie te leren. Een alternatief zou zijn om een prive lessen hierin te krijgen. Weet iemand die een curses zweeds geeft of dat er wellicht een alternatief is ?

Ik hoor het graag en alvast bedankt.

Offline

 

#11 2006-03-01 11:34:26

Zweeds Lezen
juniorlid/juniormedlem
Uit: Drachten
Geregistreerd: 2006-02-24
Bijdragen: 2
Website

Re: Zweedse les

Leen schreef:

Waarom de voorkeur aan privé les?
Lessen in volwassenonderwijs zijn ook leerrijk en gezellig, net omdat je met meerdere personen zit die dezelfde interesse delen!

Hej!

Een reden voor privé les kan natuurlijk het tijdstip of de intensiviteit zijn.
Het valt over het algemeen niet mee om een klassikale les te vinden die overdag gegeven wordt.
Ook kan het zijn dat mensen in relatief korte tijd Zweeds willen leren. In het geval van privéles zou je dan kunnen kiezen om 2 of 3 keer per week les te hebben.
Een ander voordeel kan zijn dat je de cursus kan afstemmen op je persoonlijke wensen. Je kan hierbij denken speciale aandacht voor praktische zaken waarmee de persoon in kwestie vermoedelijk in aanraking zal komen, bijv. vakjargon.

Groeten,
Jasper

Offline

 

Bulletin Board voettekst

Powered by PunBB