Zweeds/Nederlands forum

Voor Nederlanders en Zweden die elkaars taal willen spreken.
För nederländare och svenskar som vill tala varandras språk.

Je bent niet ingelogd.

Aankondiging

Wegens teveel spam is dit forum gesloten voor nieuwe aanmeldingen.

#1 2007-01-14 14:40:30

Steven
juniorlid/juniormedlem
Uit: kapellen
Geregistreerd: 2007-01-14
Bijdragen: 2

Iemand ervaring met zomercursussen Zweeds?

Zal mij eerst even voorstellen:
Ik ben vrachtwagenchauffeur van beroep en rij 2 maal per maand naar Zweden. Stilaan ben ik dan ook volledig in de ban geraakt van dit prachtige land, enkele maanden terug heb ik mij een zelfstudie pakket van NHA besteld maar dit vlot niet zo goed wegens voornamelijk tijdgebrek. (Hoewel de motivatie er wel is.)

Daarom de vraag of er iemand ervaring heeft met de summer courses in zweden. Met name de cursus van www.glossa-sweden.com

Dank bij voorbaat

Mooie site trouwens

[edit: onderwerp verduidelijkt]

Laatst bewerkt door hankwang (2007-01-17 10:11:57)

Offline

 

#2 2007-01-14 20:54:09

zappy
lid/medlem
Uit: Turnhout
Geregistreerd: 2006-11-24
Bijdragen: 134

Re: Iemand ervaring met zomercursussen Zweeds?

Ik raad je hoe dan ook een Nederlandse cursus aan vergelijkbaar met degene waarna jij verwees. Zweeds moet men leren in het Nederlands, dat is veel simpeler.

Offline

 

#3 2007-01-15 19:21:58

Frank
lid/medlem
Uit: Brasschaat (B)
Geregistreerd: 2006-09-04
Bijdragen: 41

Re: Iemand ervaring met zomercursussen Zweeds?

Ik ben zelf begonnen met een Assimil cursus (zelfstudie) en volg nu avondschool. Op zich is dit schitterend, en ik heb al enorm veel (bij)geleerd. Alleen...aan praten komen we niet echt toe.
Een combinatie van beide, eerst dus een stevige zelfstudie gevolgd door een "taalbad" in Zweden, lijkt mij dan ook ideaal!

Offline

 

#4 2007-01-16 09:46:55

baka
Gast

Re: Iemand ervaring met zomercursussen Zweeds?