@Margo: nu is het icoontje ook aangepast. Misschien moet je wel even op reload klikken.
@bisa: zo zie je maar: smaken verschillen. Is de lettergrootte van Lagom Classic wel goed?
hankwang schreef:
@Margo: nu is het icoontje ook aangepast. Misschien moet je wel even op reload klikken.
Ik weet niet zeker of ik snap welk icoontje jullie bedoelen, maar ik zie in elk geval geen verschil, ook niet als ik kop reload klik...
Ja, dat is bij mij nog steeds de blauwe ZN met de 2 gele gezichtjes...
Probeer eens deze link te openen en te re-loaden?
http://ordbok.lagom.nl/obforums/favicon.ico
Wat een gedoe om een icoontje van 16 bij 16 pixels...
Haha, nu is het veranderd, zonder op de link te klikken...
Leuk! Wel weer even wennen...
Volgens mij is er wel iets mis met de gebruikerslijst: alleen het veld gebruikersnaam kan nog ingevuld worden, de rest is verdwenen...
Screenshot volgt indien nodig
Heb je een favoriet gezet naar het forum of naar de startpagina van het woordenboek? Deze laatste heeft haar eigen icoontje (de rode ZN, die ik trouwens ook best mooi vind), zodat dit dus niet wordt aangepast.
Hej!
Bij mij is hij vanochtend opeens anders!
(Ook in de 'bladwijzers' veranderde hij gewoon mee!)
Ook al is het een kleine verandering;
ik vind het een leuke verbetering!
Liefs,
Wendy
hankwang schreef:
@bisa: zo zie je maar: smaken verschillen. Is de lettergrootte van Lagom Classic wel goed?
Sorry dat ik nu pas reageer, ik heb een paar verschrikkelijke dagen achter de rug.
Het lettertype is een stuk kleiner geworden, ik heb wat moeite om het te lezen.
hankwang schreef:
Bisa, ik heb hem weer iets groter gemaakt. Gebruik eventueel (shift-)reload om te verversen. Je bent tot dusverre de enige die Lagom classic gebruikt.
Geweldig Hankwang, nu is het goed te lezen. Ik heb inderdaad gelezen dat ik de enige ben die de oude stijl mooier vind. Ieder heeft zijn eigen smaak, ik ben blij dat ik nog kan kiezen voor de oude stijl.
Margo schreef:
tekst vergroten/verkleinen met het wieltje
Wow dat is handig!! bedankt voor de tip!