Zweeds/Nederlands forum

Voor Nederlanders en Zweden die elkaars taal willen spreken.
För nederländare och svenskar som vill tala varandras språk.

Je bent niet ingelogd.

Aankondiging

Wegens teveel spam is dit forum gesloten voor nieuwe aanmeldingen.

#1 2005-12-21 02:00:46

Frans
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2005-12-21
Bijdragen: 1

Hallo

Net aangemeld, nog geen flauw idee hoe dit werkt dus tips zijn welkom.

Waarom ben ik hier.... eerlijk gezegd bij toeval over dit gebeuren gestruikeld op zoek naar woordjes in het zweeds. Ik heb sinds kort een leuke dame leren kennen die uit Zweden komt. Zij kent behoorlijk goed Nederlands en ik vind het leuk om haar taal te leren kennen... dus; hier ga ik dan. Maar nu ga ik eerst slapen morgen weer verder. Voor een ieder die dit nog leest: god natt en sov gott!!

Frans

Offline

 

#2 2005-12-21 22:02:06

Dirk
lid/medlem
Uit: Göteborg
Geregistreerd: 2005-12-15
Bijdragen: 20

Re: Hallo

He Frans,

Zelf woon ik in Zweden. Heb een zweedse vrouw en zodoende ben ik zweeds aan het leren. Zweeds is een mooie taal, en begin het al aardig te spreken en te begrijpen. Khoop dat je een aardig eind komt met deze site. Kweet niet welke tips je wilt hebben, maar denk dat je zeker hier hulp kan krijgen bij je vragen. Sov gott och lyck till!!!

Dirk


Livet är skönt!

Offline

 

#3 2005-12-22 10:59:40

Lange
lid/medlem
Uit: Bergen (N-H) Nederländerna
Geregistreerd: 2005-11-18
Bijdragen: 81
Website

Re: Hallo

God Morgon
Leuk weer twee nieuwe leden , ik denk dat een hoop (vooral) mannen Zweeds willen leren omdat ze een leuke Zweedse dame hebben ontmoet , ikzelf doe dat ook ondanks dat ik in begin jaren 90 er al een paar keer ben geweest en nooit de moeite heb genomen om het te leren , ja kleine woordjes zoals Water - Vatten , Melk - Mjölk en Brood - Bröd om tijdens het kanovaren toch aan eten te komen als je in een kein dorpje kwam. Afgelopen zomer dus ook een leuke dame leren kennen en zodoende nu ook druk met Zweeds te leren.
Välkommen åt forum


Jag är Lange vad heter du?

Offline

 

#4 2005-12-23 18:43:58

Dirk
lid/medlem
Uit: Göteborg
Geregistreerd: 2005-12-15
Bijdragen: 20

Re: Hallo

HAHA...volgens mij heb je nog gelijk ook dat veel mannen Zweeds leren vanwege een (zweedse) vrouw. Tack så mycket forresten Lange! Dirk


Livet är skönt!

Offline

 

Bulletin Board voettekst

Powered by PunBB