Zweeds/Nederlands forum

Voor Nederlanders en Zweden die elkaars taal willen spreken.
För nederländare och svenskar som vill tala varandras språk.

Je bent niet ingelogd.

Aankondiging

Wegens teveel spam is dit forum gesloten voor nieuwe aanmeldingen.

#1 2007-04-26 16:32:24

bisa
lid/medlem
Uit: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 2006-07-06
Bijdragen: 60
Website

Zweedse cd internet winkel

Ik ben op zoek naar de album Välkommen hit van Jumper. Ik heb geprobeerd via google, allmusic en amazon deze cd te kopen, maar ik kan nergens de cd vinden. Via google krijg ik alleen links met de tekst van de liedjes.
Weet iemand een Zweedse cd internet winkel die de album van Jumper heeft een ook buiten Zweden leverd?

Offline

 

#2 2007-04-26 17:46:30

Margo
lid/medlem
Uit: Halland
Geregistreerd: 2006-05-07
Bijdragen: 1113
Website

Re: Zweedse cd internet winkel

Hoi Bisa, bij http://www.ginza.se/ hebben ze wel wat van Jumper, 't is zelfs in de aanbieding (49kr). Wel een andere CD dan die je zoekt. Ook weet ik niet of ze buiten Zweden versturen.

Offline

 

#3 2007-04-27 07:08:53

bisa
lid/medlem
Uit: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 2006-07-06
Bijdragen: 60
Website

Re: Zweedse cd internet winkel

Hoi Marjo, in de kundservice staat dat ze alleen binnen Zweden leveren. Jammer.

Offline

 

#4 2007-04-27 11:25:08

Lange
lid/medlem
Uit: Bergen (N-H) Nederländerna
Geregistreerd: 2005-11-18
Bijdragen: 81
Website

Re: Zweedse cd internet winkel

Hallo Bisa , ik ben even voor je wezen zoeken via www.elcheapo.nl en vondt 3 keer het album Valkomen hit van Jumper , namelijk bij www.nlstore.nl , bij www.themusicsafe.nl en bij www.bol.com .
De afleverings tijd is wel lang , bij nummer 1 is het tussen de 3 / 33 dagen en bij de andere 2 tussen de 4 / 6 weken.
Ik hoop je hiermee te hebben geholpen , en anders kan je altijd nog aan een forum lid vragen die in Zweden woont hem te kopen en tegen hagelslag of drop te kunnen ruilen .


Jag är Lange vad heter du?

Offline

 

#5 2007-04-28 07:43:59

bisa
lid/medlem
Uit: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 2006-07-06
Bijdragen: 60
Website

Re: Zweedse cd internet winkel

Hallo Lange, ik ben helemaal in verwarring, voor dat ik de vraag stelde heb ik bij bol.com gekeken(dat is altijd het eerste wat ik doe) en toen kwam ik nergens de cd tegen, maar nu zie ik dat ze de cd wel hebben. Harstikke bedankt! Ook al moet ik waarschijnlijk lang wachten, ik ga het toch bestellen.

Offline

 

#6 2007-04-29 09:55:33

Lange
lid/medlem
Uit: Bergen (N-H) Nederländerna
Geregistreerd: 2005-11-18
Bijdragen: 81
Website

Re: Zweedse cd internet winkel

Hallo Bisa , als je de cd heb wens ik je er veel plezier mee.
Ik zal zelf eens een nummer beluisteren als ik 1 kan vinden op internet , misschien vindt ik het ook wel wat.


Jag är Lange vad heter du?

Offline

 

#7 2007-05-03 07:05:29

bisa
lid/medlem
Uit: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 2006-07-06
Bijdragen: 60
Website

Re: Zweedse cd internet winkel

Ik kreeg gisteren een mailtje van bol.com dat mijn bestelling gannuleerd is. Dit is niet de eerste keer dat ik meemaakt met bol.com dat ze een Zweeds talige cd in hun assortiment hebben en als je dan bestelt, het toch blijkt dat ze het niet hebben. Daar heb ik jaren geleden toen een boos mailtje overgestuurd, ze zouden er toen wat aan doen, maar dat is duidelijk niet gebeurd.

Ik heb jumper inmiddels gevonden, als het zo moeilijk gemaakt wordt om het te kopen, dan kom ik er wel op een andere manier aan.

Offline

 

#8 2007-05-03 13:37:03

Pix
lid/medlem
Geregistreerd: 2007-04-27
Bijdragen: 215

Re: Zweedse cd internet winkel

Doe anders net als met boeken - ga naar je locale winkel en bestel hem daar! Tenminste als je weet bij welke platenmaatschappij Jumper zit. De kosten worden wel relatief vrij hoog, maar zo kun je hem ook krijgen.

Ik heb ook zelf zitten zoeken naar internetwinkels voor CD´s, maar ze willen geen van allen leveren buiten Zweden, helaas. Ik heb hetzelfde probleem gehad met boeken - inmiddels zijn er wel enkele internetboekenwinkels die ook leveren in Nederland. Maar mijn beste tip daar was om een winkel in Zweden te bellen en vragen of ik een boek op factuur kon kopen en of ze hem konden opsturen. Zou ook moeten kunnen met een CD-zaak.

Offline

 

#9 2007-05-06 07:31:52

bisa
lid/medlem
Uit: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 2006-07-06
Bijdragen: 60
Website

Re: Zweedse cd internet winkel

http://www.cdon.com/ Dit is een Zweedse cd internet winkel die ook buiten Zweden leverd. Gelukkig toch nog een gevonden.

Offline

 

Bulletin Board voettekst

Powered by PunBB