Zweeds/Nederlands forum

Voor Nederlanders en Zweden die elkaars taal willen spreken.
För nederländare och svenskar som vill tala varandras språk.

Je bent niet ingelogd.

Aankondiging

Wegens teveel spam is dit forum gesloten voor nieuwe aanmeldingen.

#1 2007-09-28 15:29:27

denise0605
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2007-09-28
Bijdragen: 1

Tijdschrift

Hej!

Ik ben op zoek naar een leuk Zweeds tijdschriftabonnement voor jongeren. Ik wil m'n Zweeds graag verbeteren en het lijkt me leuk om elke twee weken/maand een Zweeds tijdschrift te lezen. Heeft 1 van jullie een goede tip?

groetjes Denise

Offline

 

#2 2007-09-28 15:37:01

Pix
lid/medlem
Geregistreerd: 2007-04-27
Bijdragen: 215

Re: Tijdschrift

Geef eens een voorbeeld van wat je graag wilt hebben! (Welk Nederlands blad zou je bijvoorbeeld in het Zweeds willen hebben).

Offline

 

#3 2007-09-28 17:07:45

zappy
lid/medlem
Uit: Turnhout
Geregistreerd: 2006-11-24
Bijdragen: 134

Re: Tijdschrift

Als iemand de Zweedse Humo weet, gelieve dat dan ook even te zeggen. Ik denk dat Vrij Nederland zoiets is gelijk de Humo.

www.humo.be

Offline

 

#4 2007-09-29 20:06:48

Margo
lid/medlem
Uit: Halland
Geregistreerd: 2006-05-07
Bijdragen: 1113
Website

Re: Tijdschrift

Hallo Denise,

Hier en hier vind je een aantal jeugdtijdschriften. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes, Margo

Offline

 

#5 2007-10-08 21:27:57

Irmah
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2007-10-08
Bijdragen: 3

Re: Tijdschrift

Hoi Denise,
Van een medecursist kreeg ik een zweeds tijdschrift, waar ook de nederlandse vertaling in staat. Is dat misschien een tip?!? Het heet "Sverige Kuriren" en wordt verzorgd door de zweeds-nederlandse vereniging. Hun website: www.zweeds-nederlandse-vereniging.nl (volgens het tijdschrift)

Groetjes, Irma

Offline

 

#6 2007-11-06 11:49:17

JZ
Gast

Re: Tijdschrift

Ja, ik zou ook graag Zweedse tijdschriften online willen bestellen. Maar helaas is dat buiten Zweden niet mogelijk volgens mij, of heeft is er iemand die een website voor mij heeft waar ik het wel in Nederland kan bestellen?
Nu moet ik iedere keer wachten totdat ik zelf naar Zweden ga, of dat m'n Zweedse vrienden die in Nederland wonen naar Zweden gaan.

Ja, jag skulle också vilja beställa Svenska tidskrifter på nättet. Men tyvärr är det utanför Sverige inte möjligt tror jag, eller finns det någon som känner sån websida var jag kan beställa Svenska tidskrifter online i Holland?
Nu måste jag vänta tills jag åker till Sverige igen eller tills mina Svenska kompisar i Holland åker dit.

 

#7 2007-11-06 14:39:20

Pix
lid/medlem
Geregistreerd: 2007-04-27
Bijdragen: 215

Re: Tijdschrift

Helaas heb ik geen webpagina bij de hand, maar ik heb zelf een abonnement gehad op een tijdschrift toen ik in Nederland woonde - onmogelijk is het dus niet. Bovendien heeft bijvoorbeeld de Zweedse kerk gewoon abonnementen (gehad) op een aantal dagbladen en tijdschriften. Dat kon ook zonder probleem, alleen hadden de dagbladen natuurlijk een dag of twee vertraging.

Tip: Soms staat op de webpagina dat het niet mogelijk is om een abo te nemen in het buitenland (ook omdat je dan een persoonnummer nodig hebt) - maar als je de klantenservice belt kunnen ze het vaak toch nog voor je regelen.

Offline

 

#8 2007-11-14 21:35:31

Margo
lid/medlem
Uit: Halland
Geregistreerd: 2006-05-07
Bijdragen: 1113
Website

Re: Tijdschrift

Ik heb wel eens tijdschriften geruild met iemand van dit forum. Zij stuurde me Nederlandse en ik haar Zweedse. Misschien een idee voor jou?

Offline

 

Bulletin Board voettekst

Powered by PunBB