Zweeds/Nederlands forum

Voor Nederlanders en Zweden die elkaars taal willen spreken.
För nederländare och svenskar som vill tala varandras språk.

Je bent niet ingelogd.

Aankondiging

Wegens teveel spam is dit forum gesloten voor nieuwe aanmeldingen.

#1 2008-01-24 11:32:59

Ytsje
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2008-01-24
Bijdragen: 1

Nieuw lid zoekt chatmogelijkheid

Even voorstellen: mijn naam is Ytsje van der Zwan. Geboren én getogen in Friesland. Samen met mijn man woon ik nu in Gelderland. Wij gaan ieder jaar in februari naar Zweden, naar Tidaholm om precies te zijn (op dezelfde hoogte van Gö tenborg) alleen dan in het midden zeg maar. Omdat ik erg verliefd ben geworden op het land zijn we kort geleden begonnen met een cursus Zweeds (1 avond in de week). Ik vind het erg leuk maar het kan me niet snel genoeg gaan. Ik heb al van meerdere mensen gelezen hier dat ze het leuk zouden vinden om met een "echte" Zweed te chatten om het beter onder de knie te krijgen, dit zou ik ook leuk vinden. Misschien dat er ergens een Zweedse chatsite is (ik zeg maar iets) waar je op kan en dan gewoon Zweden aanspreken ofzo. Wie kent Tidahom en kan mij vertellen wat ik zeker moet gaan doen daar in de buurt. Verder zou ik graag een elandensafari willen doen, maar volgens mij is dat niet echt mogelijk bij ons in de buurt.

Verder vind ik deze site erg leuk en ben benieuwd naar de reacties!

Groetjes Ytsje

Offline

 

#2 2008-01-24 12:19:46

hankwang
Administrator
Uit: Utrecht, Nederland
Geregistreerd: 2005-11-12
Bijdragen: 550
Website

Re: Nieuw lid zoekt chatmogelijkheid

We hebben wel eens een paar IRC-meetings gehad waar dan urenlang over van alles werd gezwetst, maar ik geloof dat dat een beetje doodgevallen is.

Deze site staat nu op een nieuwe server met meer mogelijkheden; ik zou kunnen denken aan het opzetten van een online chatpagina met een verwijzing op de voorpagina van het forum "Ytsje is nu online om te chatten, klik hier..." of zo. (Het zou gewoon via de webbrowser lopen, niet via een apart IRC-programma)

Het zou wel een hoop werk voor mij zijn, dus ik begin er alleen aan als er genoeg belangstelling is. Ik denk dat dit forum te klein is om zo'n chatsite in leven te houden.

Offline

 

#3 2008-01-24 13:26:43

Margo
lid/medlem
Uit: Halland
Geregistreerd: 2006-05-07
Bijdragen: 1113
Website

Re: Nieuw lid zoekt chatmogelijkheid

Ik vond die chattijd erg leuk, maar hield ermee op toen er nooit niemand meer op zat als ik inlogde. M.a.w. ik zou het wel leuk vinden, maar ben toch ook bang dat het doodbloedt.

Offline

 

Bulletin Board voettekst

Powered by PunBB