Annali is ook een supernaam!Natilda,Natalja,Signilda,Teresia,Rigmona,Karah en Rosella.Uw dochters hebben mooie namen.Vroeger wou ik namelijk altijd al Anika heten!
En ung svensk, som jag kanner i aatminstone tjugo aar, heter Linus med fornamn. Hans syster heter Stina och han har berattat mig, att 'Linus' och 'Stina' ar mycket populara nu i Sverige!
Ar det sant?
Gernot
als meisjesnaam kan je Emma nemen
dat was de naam van mijn moeder
en jongens heten graag Rasmus of Linus
De baby is er waarschijnlijk al..
Maar twee andere mooie meisjesnamen zijn
Kajsa en Boel (spreek uit als: Boe-èl)
Altijd leuk voor andere nieuwe kleine meisjes...
En voor heeeeeel veel meer Zweedse namen,
kolla här:
http://www.svenskanamn.se/
Anika vind ik prachtig. En wat denken jullie van Ronja? Net als de Roversdochter
vind ik persoonlijk ook heel mooi, Ronja
en ook Rinka, heb ik uit mijn trollenboek...
Ik weet niet of je inmiddels bevallen bent en een mooie naam hebt gevonden, maar onze dochter heet Silje (uitspraak: Sielje). Het is een Noorse verkorting van Cecilia. Ik ben de naam in Nederland nog niet tegengekomen. Een keer hoorde ik een moeder haar dochter roepen. Die heette Silja.
Daarnaast vind ik Sveva een heel mooie naam. Maar daar kreeg ik mijn man niet warm voor.
Maar Svevia is wel een Zweedse naam. Vägverket Produktion heet sinds kort Svevia.
Maar ik zou je kind geen Svevia noemen
onze dochter heet Deena,misschien is dat iets!!
Låter lite Dansk till mig...
Haha, ik heet Nieke
Dat is dan zeker ook Zweeds....
AK schreef:
onze dochter heet Svea
Svea is een naam die de meeste mensen hier in Zweden aan hun hond geven...lol.
Er zijn in Zweden meer dan 11.000 meisjes/vrouwen die de naam Svea dragen en staat op nummer 79 van de meest gebruikte namen in Zweden. http://www.svenskanamn.se/visa/Svea
martinemussies schreef:
Anika vind ik prachtig. En wat denken jullie van Ronja? Net als de Roversdochter
Annika wordt met 2 "n-nen" geschreven.
Yenella schreef:
Annali
Anneli wordt met ´n "e" geschreven
mijn zweedse vriendin heet Angelica ik weet niet of het zweeds is maar ik vind het wel een mooie naam
haha, ik heet Ragna.
ik krijg veel complimentjes over dat ik een mooie naam heb.
maar wat wel heel vaak voorkomt dat docenten tegen mij Ranja zeiden. -.-
ik werd hierdoor niet gepest hoor.