Zweeds/Nederlands forum

Voor Nederlanders en Zweden die elkaars taal willen spreken.
För nederländare och svenskar som vill tala varandras språk.

Je bent niet ingelogd.

Aankondiging

Wegens teveel spam is dit forum gesloten voor nieuwe aanmeldingen.

#1 2009-04-17 14:19:07

AK
Gast

moderator Pieter

wat is er eigenlijk geworden van die lange krullebol Pieter die twee jaar geleden bijna al zijn vrije tijd doorbracht op dit forum toen hij studeerde in Zweden? ik herinner me dat hij terug naar huis zou keren, maar sindsdien lijkt ie van de aardbol verdwenen...

 

#2 2009-04-19 08:53:23

hankwang
Administrator
Uit: Utrecht, Nederland
Geregistreerd: 2005-11-12
Bijdragen: 550
Website

Re: moderator Pieter

Hij leeft nog hoor; inmiddels afgestudeerd en bezig met een promotieonderzoek in Leuven.

Offline

 

#3 2009-04-19 10:52:32

Margo
lid/medlem
Uit: Halland
Geregistreerd: 2006-05-07
Bijdragen: 1113
Website

Re: moderator Pieter

Leuk om te horen!

Offline

 

#4 2009-04-20 09:29:20

pieter
lid/medlem
Uit: Leuven, België
Geregistreerd: 2006-01-11
Bijdragen: 611

Re: moderator Pieter

Hallo!

Ik leef inderdaad nog!  Sinds juni 2007 ben ik terug in België.  Ik ben in 2008 afgestudeerd als burgerlijk ingenieur micro-elektronica en ben momenteel bezig met een doctoraat aan de KULeuven.  Alles prima dus.

Ik ben in januari dit jaar nog een weekje in Zweden geweest: 2 dagen Lund voor het werk, dan Göteborg en Stockholm om wat Erasmusvrienden te bezoeken, en ik heb tot mijn grote vreugde gemerkt dat ik nog steeds Zweeds spreek smile

Maar verder kom ik niet meer veel in aanraking met Zweeds of Zweden, en ik heb het ook veel drukker dan toen ik in Stockholm zat, waardoor ik steeds minder, en uiteindelijk niet meer, op dit forum kwam.  Het is dan ook logisch dat ik intussen geen moderator meer ben.

Het record meeste posts op dit forum ben ik inmiddels ongetwijfeld al lang kwijt smile

Het woordenboek gebruik ik wel nog als ik nog eens een Zweedse mail stuur, of niet meer op één of ander woord kan komen, maar het forum volgen komt er niet meer van, zeker omdat het hier ook steeds drukker lijkt te worden.

Maar het is wel leuk om nog eens iets van jullie te horen, en na een tip van Han-Kwang kom ik hier dus toch nog eens even iets zeggen smile

Veel groetjes allemaal vanuit het momenteel zeer zonnige België!

Pieter

Offline

 

#5 2009-04-21 22:21:47

Margo
lid/medlem
Uit: Halland
Geregistreerd: 2006-05-07
Bijdragen: 1113
Website

Re: moderator Pieter

Leuk om te horen hoe het met je gaat. Ik denk dat je Zweeds er zo weer in zit als je in Zweden bent. Veel succes met het doctoraat!

Offline

 

#6 2009-04-22 09:35:43

pieter
lid/medlem
Uit: Leuven, België
Geregistreerd: 2006-01-11
Bijdragen: 611

Re: moderator Pieter

Inderdaad.

Bedankt!

Offline

 

Bulletin Board voettekst

Powered by PunBB