Zweeds/Nederlands forum

Voor Nederlanders en Zweden die elkaars taal willen spreken.
För nederländare och svenskar som vill tala varandras språk.

Je bent niet ingelogd.

Aankondiging

Wegens teveel spam is dit forum gesloten voor nieuwe aanmeldingen.

#1 2010-01-19 09:16:53

Ruud.H
Gast

Jachtvergunning.

Zijn er hier mensen die hun jachtvergunning al hebben gehaald in Zweden of die op het moment de cursus volgen?

 

#2 2010-01-20 15:26:18

gunilla@fallforsfrieser.s
Gast

Re: Jachtvergunning.

Woon je in Zweden? Als wel kan je bijvoorbeld bij de "vuxenskolan" terecht voor een cursus: Jägarexamen. Ik heb die al 1986 gedaan maar om te mogen jagen moet je wel over grond die in een jachtteam zit beschiekken. Van jezelf of gehuurd./ Gunilla

 

#3 2010-02-08 10:42:48

Ruud.H
Gast

Re: Jachtvergunning.

gunilla@fallforsfrieser.s schreef:

Woon je in Zweden? Als wel kan je bijvoorbeld bij de "vuxenskolan" terecht voor een cursus: Jägarexamen. Ik heb die al 1986 gedaan maar om te mogen jagen moet je wel over grond die in een jachtteam zit beschiekken. Van jezelf of gehuurd./ Gunilla

Naar mijn weten kun je je makkelijk bij de vereninging aansluiten die dat allemaal regelt dan. Jammer dat jij het zo lang geleden gedaan hebt. Ik wou namelijk weten wat er allemaal nieuw behandeld wordt in de nieuwe boeken. Ik heb de oude boeken thuis liggen en studeer daar al een beetje in op voorhand nu maar kennelijk worden die niet meer gerbuikt kreeg ik te horen.

En ja ik woon in Zweden. Een beetje in het uiterste noorden.  smile

 

#4 2010-04-16 23:57:49

gunilla
Gast

Re: Jachtvergunning.

Hoi Ruud!
Ik woon ook zelf meer of minder in het uiterse noorden..  Misschien in de beurt? Umeå-Övik-Lycksele....
Ik heb jammer genoeg geen nieuwe boeken maar ga zoeken op Blocket misschien dat je die daar kan vinden, En wij hebben hier in de beurt een mooi "park" Kärringberget 10000HA groot waar je per dag een jachtvergunning kan kopen. Kleinwilt maar wel de mooite waard en anders mag ik ook een gastjager meenemen.../ Groeten.

 

Bulletin Board voettekst

Powered by PunBB