Zweeds/Nederlands forum

Voor Nederlanders en Zweden die elkaars taal willen spreken.
För nederländare och svenskar som vill tala varandras språk.

Je bent niet ingelogd.

Aankondiging

Wegens teveel spam is dit forum gesloten voor nieuwe aanmeldingen.

#1 2010-01-30 17:30:14

WouterSchong
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2010-01-30
Bijdragen: 4

Nederlanders in de buurt van Östersund?

Hey hallo!

Ik zal mezelf eerst even Netjes voorstellen. Ik heet Wouter en ik ben 18 jaar (over 3 maanden 19) Ik ben momenteel uitwisselingsstudent in Zweden. Na mijn VWO heb ik besloten een jaartje ertussenuit te gaan, zoals een echte zweed dat ook doet, haha. Ik heb verder helemaal geen connecties met Zweden what so ever, maar toch leek zweden mij een gaaf land.

Ik vind het hier helemaal geweldig en ik geniet van elke seconde. Maar ik mis nederland toch wel een beetje! Ik zit hier nu 6 maanden in een gastgezin en heb wel weer eens zin om lekker even Nederlands te kunnen lullen!

Is er misschien een Nederlands gezin in Jämtland, of ergens in (de buurt van) Östersund die het leuk zou vinden als ik een keertje langs kom om fika te houden? Gezellig even bijbabbelen en onze ervaringen delen! Wellicht kan ik wel wat voor jullie betekenen kwa Zweeds of kwa zweedse contacten. (misschien zijn jullie hier wel net komen wonen)

Lijkt me leuk als er toevallig hollanders in de buurt wonen!

Het is 'een long shot' zoals de amerikanen dat zeggen. Maarja, wie niet schiet, schiet altijd mis!

Groetjes,

Wouter Schong

Offline

 

#2 2010-01-30 19:16:18

Lucky
lid/medlem
Uit: Helden NL
Geregistreerd: 2006-09-15
Bijdragen: 191

Re: Nederlanders in de buurt van Östersund?

Välkommen till forumet Wouter smile

Offline

 

#3 2010-01-31 14:07:14

WouterSchong
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2010-01-30
Bijdragen: 4

Re: Nederlanders in de buurt van Östersund?

Tack ska du ha wink

Offline

 

#4 2010-02-15 17:33:11

fred
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2009-10-11
Bijdragen: 3