Zweeds/Nederlands forum

Voor Nederlanders en Zweden die elkaars taal willen spreken.
För nederländare och svenskar som vill tala varandras språk.

Je bent niet ingelogd.

Aankondiging

Wegens teveel spam is dit forum gesloten voor nieuwe aanmeldingen.

#1 2010-02-01 22:52:01

weelink
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2010-02-01
Bijdragen: 2

Is een audio CD aan te raden bij Colloquial Swedish?

Hej,

Jar studerar svenska (denk ik) met behulp van Colloquial Swedish 3e editie (dankzij tips op dit forum). Ik loop helaas al vast bij pagina 8. Daar wordt verwezen naar een audio CD. Deze zit er niet bij. Is dit een fout van de boekhandel of is dit een extra bestelling?

Als dat laatste het geval is, is een audio CD aan te raden voor dit boek? Ik neem overigens aan dat ze deze bedoelen:

http://www.bol.com/nl/p/engelse-boeken/ … index.html

Alvast bedankt voor de reacties

Offline

 

#2 2010-04-11 17:47:38

AAnnet
Gast

Re: Is een audio CD aan te raden bij Colloquial Swedish?

Weet je het antwoord al?

Ik ben ook wel benieuwd!
(voordat ik deze cursus aanschaf) Heb je de CD echt nodig? of was het ook prima zonder?

 

#3 2010-04-12 11:40:54

weelink
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2010-02-01
Bijdragen: 2

Re: Is een audio CD aan te raden bij Colloquial Swedish?

Nee, geen antwoord helaas. Had gedacht dat er wel mensen op dit forum waren die dit wisten.

Zonder dat ik de uitspraak hoor, heb ik er niet veel aan. In het boek staat wel hoe je het uit zou moeten spreken, maar of ik het goed doe is dan nog de vraag.

Gelukkig kun je op internet wel wat sites vinden dat de uitspraak laat horen. Zo probeer ik het op dit moment.

Offline

 

#4 2010-04-13 11:40:35

Debstar
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2010-04-13
Bijdragen: 2

Re: Is een audio CD aan te raden bij Colloquial Swedish?

Hallo,

Ik heb gisteren een aantal uurtjes op internet gespeurd en ben tot de conclusie gekomen dat je de audio cd echt nodig hebt. Naast uitspraak bevat deze schijnbaar ook de oplossingen van de opdrachten in het cursusboek.

De informatie dat beide items bij elkaar horen staat nergens echt goed vermeld, heb daar op andere fora en winkelwebsites ook opmerkingen over gezien.

Er is een cd voor basiscursus deel 1 en een aparte voor basiscursus deel 2 als ik de info goed begrepen heb. Let goed op als je de cursus bestelt, want er zijn van de cursus zelf ook 2 versies te koop. Kies de nieuwste (2de of gecorrigeerde) versie.

Ben gisteren zelf begonnen met de Rosetta Stone cursus.

Hej då!

Debbie smile

Offline

 

Bulletin Board voettekst

Powered by PunBB