Zweeds/Nederlands forum

Voor Nederlanders en Zweden die elkaars taal willen spreken.
För nederländare och svenskar som vill tala varandras språk.

Je bent niet ingelogd.

Aankondiging

Wegens teveel spam is dit forum gesloten voor nieuwe aanmeldingen.

#1 2010-06-02 10:19:58

Emma Blanchard
Gast

vertaler gezocht

Wij zijn op zoek naar iemand die de Zweedse taal beheerst en die teksten over restaurants wil vertalen naar het Nederlands. Het gaat niet om het letterlijk vertalen maar om een samenvatting van de tekst naar het Nederlands.

 

#2 2010-06-02 20:02:32

Jeroen van Nijkerken
Gast

Re: vertaler gezocht

Hallo Emma,

Zou je eens een te vertalen tekst kunnen mailen, (nijk (at) telia.REMOVE-THIS.com) zodat ik een indruk heb.

Ik ben Nederlander en woon 5 jaar in Zweden.

Jeroen

 

#3 2010-06-10 15:40:54

klaartjejaeken
lid/medlem
Geregistreerd: 2008-06-25
Bijdragen: 11

Re: vertaler gezocht

Hallo, ik ben Belgische en werk al 6 jaar voor de Zweedse delegatie. Ik beheers het Zweeds dan ook perfect. Voor meer info en om een voorbeeldvertaling door te sturen kan je me mailen op kjn0131 (at) yahoo.REMOVE-THIS.com.
Groetjes - Klara.

Offline

 

#4 2012-02-13 13:39:16

Hans
Gast

Re: vertaler gezocht

Beste,

Ik laat mijn Nederlandse teksten altijd bij Vertaalbureau Perfect vertalen in het Zweeds.

Wellicht kun je het daar eens proberen. (http://www.vertaalbureau-perfect.nl)

 

#5 2014-04-18 17:22:01

Per Severin
Gast

Re: vertaler gezocht

Emma Blanchard schreef:

Wij zijn op zoek naar iemand die de Zweedse taal beheerst en die teksten over restaurants wil vertalen naar het Nederlands. Het gaat niet om het letterlijk vertalen maar om een samenvatting van de tekst naar het Nederlands.

Beheers het Zweeds denk ik voldoende om vertalingen te maken naar het Nederlands. Mijn Nederlandse taalvardigheid is uitstekend, zowel in woord als geschrift.

Per

 

#6 2014-05-15 17:17:51

Daan
Gast

Re: vertaler gezocht

Voor mijn eigen bedrijf laat ik regelmatig Zweedse vertalingen verzorgen via  vertaalbureau Urgent Vertalen.  Ik ontvang altijd de vertaling snel voor een goede prijs.

 

#7 2014-05-29 21:49:26

Margo
lid/medlem
Uit: Halland
Geregistreerd: 2006-05-07
Bijdragen: 1113
Website

Re: vertaler gezocht

De vertaling van restauranttexten waar de vraag over ging is trouwens al lang klaar (door mij smile )

Offline

 

#8 2017-03-27 08:40:42

Hennie74
Gast

Re: vertaler gezocht

Beste,

Ik laat mijn teksten altijd bij Fairlingo vertalen in het Zweeds. Misschien dat je het daar eens kunt proberen? (https://www.fairlingo.com/nl/)

 

#9 2017-04-02 13:49:55

Flidinkton
Gast

Re: vertaler gezocht

Unfortunately, I can't view the links from this thread. Say, such problem at all, or just me? If I include a proxy server - all working fine.

 

Bulletin Board voettekst

Powered by PunBB