Zweeds/Nederlands forum

Voor Nederlanders en Zweden die elkaars taal willen spreken.
För nederländare och svenskar som vill tala varandras språk.

Je bent niet ingelogd.

Aankondiging

Wegens teveel spam is dit forum gesloten voor nieuwe aanmeldingen.

#1 2006-07-30 14:28:21

Koen
Gast

Leraar gezocht

Hey mensen,

Toen ik in Australie studeerde ben ik veel in aanraking gekomen met Zweden (waar ik nog veel contact mee heb) en geinteresseerd geraakt in de Zweedse taal en tot mijn grote verbazing snap ik er ook nog wel redelijk veel van als ik het lees. Graag zou ik wat meer Zweeds willen leren. Weet een van jullie misschien een goed opleidinginstituut of prive-leraar (uiteraard voor niet al te veel geld, haha) in Utrecht of omgeving? Je kan me ook mailen op koenscheers (at) hotmail.REMOVE-THIS.com. Alvast bedankt.

Groeten Koen.

 

#2 2006-08-10 20:31:16

xjeskuhx
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2006-05-03
Bijdragen: 2

Re: Leraar gezocht

heb je al iemand gevonden?
ik heb ook een hele tijd iemand gezocht,
maar tevergeefs..
laat me iets weten op; allowkes (at) hotmail.REMOVE-THIS.com

groetjes, jessie

Offline

 

#3 2006-08-10 21:45:01

hankwang
Administrator
Uit: Utrecht, Nederland
Geregistreerd: 2005-11-12
Bijdragen: 550
Website

Re: Leraar gezocht

Aan iedereen:

Zie ook het onderwerp Zweedse les eerder op dit forum.

Ik geloof dat Språkmänniska ook les geeft, maar ik weet niet zeker waar in Nederland.

Aan eventuele gegadigde docenten: dit forum is niet bedoeld als reclamezuil. Neem dus contact op met de vraagsteller per email. Mensen die een docent uit eigen ervaring kunnen aanbevelen mogen dat wel hier melden.

Offline

 

#4 2006-08-24 12:11:01

rob1977
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2006-08-24
Bijdragen: 1

Re: Leraar gezocht

Hey hallo allemaal. Zal mezelf even voorstellen. Ben Rob, 29 jaar en kom uit de omgeving van alphen aan den rijn. Omdat ik volgend jaar naar zweden ga wil ik heel graag zweeds leren spreken en schrijven. Ik ben zelf al begonnen met wat online dingen maar het gaat volgens mij toch wel sneller als je een leraar(es) hebt. Wie zou mij het kunnen leren en woont in de omgeving van alphen aan den rijn? Of wie weet in deze omgeving waar ik les kan krijgen? (amsterdam is ook goed). Laat even een mailtje achter op robwassenburg1977 (at) hotmail.REMOVE-THIS.com met locatie, prijs etc.

Alvast bedankt!!!

Met vriendelijke groet

Rob

Offline

 

Bulletin Board voettekst

Powered by PunBB