Zweeds/Nederlands forum

Voor Nederlanders en Zweden die elkaars taal willen spreken.
För nederländare och svenskar som vill tala varandras språk.

Je bent niet ingelogd.

Aankondiging

Wegens teveel spam is dit forum gesloten voor nieuwe aanmeldingen.

#1 2006-12-25 18:38:46

Lorijn2
Gast

Forumsuggestie - tekst quote.

-Ik wist niet zo goed waar ik het zou plaatsen, dus hier maar.-

In een ander topic ( http://ordbok.lagom.nl/obforums/viewtopic.php?id=290 ) probeerde ik te reageren op Margo's reactie. Ik wist al dat een quote in z'n geheel niet gepakt zou worden dus ik had alle voorbeelden er al uit gehaald. Toch nog teveel gequotete tekst. Ok. Daarna halveerde ik de eerste zin (de enige zin die ik nog over had).. maar tóch nog teveel tekst. We hebben het hier over 10 woorden uit een tekst van ongeveer 50 woorden. Meer kon ik niet uit de quote verwijderen zonder dat het onzinnig werd om überhaupt te quoten.

Is dit omdat ik als gast post en mogen die sowieso niet quoten? Of is dit werkelijk zo ingesteld?

Wat het ook is, in beide gevallen vind ik het erg onhandig en hoop ik dat het misschien veranderd kan worden.


Lorijn

 

#2 2006-12-25 19:19:14

Margo
lid/medlem
Uit: Halland
Geregistreerd: 2006-05-07
Bijdragen: 1113
Website

Re: Forumsuggestie - tekst quote.

Het hangt volgens mij af van hoeveel je er zelf bijschrijft. Hoe meer je schrijft hoe langer de quotatie mag zijn.

Offline

 

#3 2006-12-25 21:29:01

pieter
lid/medlem
Uit: Leuven, België
Geregistreerd: 2006-01-11
Bijdragen: 611

Re: Forumsuggestie - tekst quote.

Dat is inderdaad zo.  Normaal mag ongeveer 50% van je post uit quotes bestaan (dit om te vermijden dat mensen hele posts van 20 regels quoten om te antwoorden "dat vind ik ook" e.d.), maar voor korte posts mag je iets meer.
Over het algemeen lijkt het systeem mij wel ok, maar voor erg korte posts kan het soms inderdaad lastig zijn.

Waarom log je trouwens niet meer in, Lorijn?  Of ben jij een andere Lorijn dan degene die lid is van dit forum?

Offline

 

Bulletin Board voettekst

Powered by PunBB