Zweeds/Nederlands forum

Voor Nederlanders en Zweden die elkaars taal willen spreken.
För nederländare och svenskar som vill tala varandras språk.

Je bent niet ingelogd.

Aankondiging

Wegens teveel spam is dit forum gesloten voor nieuwe aanmeldingen.

#1 2007-10-15 19:58:29

Melis
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2007-06-26
Bijdragen: 3

Internationale school in Zweden met Nederlandse les?

Hoi allemaal,

Ik studeer voor lerares Nederlands en wil graag met stage naar het buitenland. Het klinkt misschien niet erg logisch als ik zeg dat ik dan naar Zweden wil gaan, maar ik wil graag weer voor een langere tijd terug naar Zweden. Nou vraag ik mij af of een van jullie weet of er een (internationale) school ergens in Zweden is waar ook Nederlands wordt gegeven of eventueel andere informatie voor stage in Zweden wat betreft het Nederlands. Ik spreek zelf een beetje Zweeds en ben bezig met een cursus Zweeds.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Melissa

Offline

 

#2 2007-10-15 22:13:46

VVesley
lid/medlem
Uit: Rijnsburg
Geregistreerd: 2007-04-04
Bijdragen: 103

Re: Internationale school in Zweden met Nederlandse les?

De Nederlandse School in Stockholm is gehuisvest in de British Primary School en verzorgt twee uur per week na schooltijd les in de Nederlandse taal. Behalve op de British Primary School worden ook taallessen aan de Stockholm International School gegeven.

Susann Janssen van Hoof is de secretaris van de Nederlandse School. Haar telefoonnummer is: 0046-8-7551564, mobiel: 0046-76-8110727 of e-mail: famjanssenhoof (at) hotmail.REMOVE-THIS.com

Isabelle Poutsma is de leerkracht van de Nederlandse School in Stockholm. U kunt haar bereiken via e-mail isabelle2210 (at) hotmail.REMOVE-THIS.com

Offline

 

#3 2007-10-15 22:19:12

VVesley
lid/medlem
Uit: Rijnsburg
Geregistreerd: 2007-04-04
Bijdragen: 103

Re: Internationale school in Zweden met Nederlandse les?

Offline

 

#4 2007-10-16 07:24:58

Margo
lid/medlem
Uit: Halland
Geregistreerd: 2006-05-07
Bijdragen: 1113