Zweeds/Nederlands forum

Voor Nederlanders en Zweden die elkaars taal willen spreken.
För nederländare och svenskar som vill tala varandras språk.

Je bent niet ingelogd.

Aankondiging

Wegens teveel spam is dit forum gesloten voor nieuwe aanmeldingen.

#1 2005-11-19 21:17:52

Marsvin
lid/medlem
Geregistreerd: 2005-11-19
Bijdragen: 36
Website

Hee, leuk, een forum

Hallo allemaal,

allereerst mijn complimenten voor deze site! Wat een verademing vergeleken bij al die zielloze gratis woordenboeken op het web. Ik ben diep onder de indruk van de mogelijkheid om ook verbuigingen op te zoeken.

Ik ben zelf dus ook een van die rare mensen die proberen zelf Zweeds te leren. Ik ben nog maar een beginner, maar ik besefte me onlangs dat ik dat nu al meer dan twee jaar ben, dus ik ga vanaf nu beter mijn best doen om er serieus werk van te maken. Ik ken helaas niemand die het spreekt (nouja, eentje, maar die woont in Zweden...), dus het lijkt me wel grappig om hier een beetje te oefenen.

Groeten,
Marsvin

Offline

 

#2 2005-11-19 21:37:19

hankwang
Administrator
Uit: Utrecht, Nederland
Geregistreerd: 2005-11-12
Bijdragen: 550
Website

Re: Hee, leuk, een forum

Marsvin schreef:

allereerst mijn complimenten voor deze site!

Dank je wel, Cavia! smile Maar ik houd me altijd aanbevolen voor suggesties!

[...] ik ga vanaf nu beter mijn best doen om er serieus werk van te maken. Ik ken helaas niemand die het spreekt (nouja, eentje, maar die woont in Zweden...), dus het lijkt me wel grappig om hier een beetje te oefenen.

Daarvoor lijkt me dit forum de juiste plek. Hopelijk zijn er van de honderden vaste gebruikers van deze website nog een paar meer die met je willen oefenen.

Offline

 

#3 2005-11-20 14:02:47

Elisa
juniorlid/juniormedlem
Uit: Zweden / België
Geregistreerd: 2005-11-15
Bijdragen: 6
Website

Re: Hee, leuk, een forum