Zweeds/Nederlands forum

Voor Nederlanders en Zweden die elkaars taal willen spreken.
För nederländare och svenskar som vill tala varandras språk.

Je bent niet ingelogd.

Aankondiging

Wegens teveel spam is dit forum gesloten voor nieuwe aanmeldingen.

#1 2010-10-31 01:50:17

MaicoNL
juniorlid/juniormedlem
Uit: Purmerend, Nederland
Geregistreerd: 2010-10-31
Bijdragen: 4
Website

Hoi ik ben nieuw hier !

Hallo ik heet Maico en kom uit een plaats in Noordholland genaamd Purmerend. Ik vind zweeds een mooie taal (ook in muziek) en heb het leren kennen door het eurovisie songfestival. Ook houd ik erg van Detectives en kijk vaak naar Zweedse detectives. Op Canvas (Belgische TV zender) is nu bijvoorbeeld Millenium van Stig Larsson. Ik spreek niet echt Zweeds maar vergeleken met de doorsnee nederlander weet ik toch veel zweedse woorden. Het lijkt me leuk hier wat zweedse mensen te leren kennen. Ook als je als Nederlands wil leren en vragen hebt kan ik altijd in een chat of hier op het forum proberen je te helpen. Ik ben behoorlijk handig met computers (hobby) en hou erg van muziek en theater.

Kijk als je het leuk vindt op mijn youtube kanaal op http://www.youtube.com/maicod

--------

English translation (for Swedes who don't speak Dutch) :

Hello my name is Maico and I live in a town in the province of Noordholland called Purmerend. I find Swedish a beautiful language (also in music) and became more acquainted with it via the Eurovision Songcontest. I also am a big fan of Detectives and I often watch Swedish detectives like Wallander and now Millenium. I don't speak Swedish very much but compared to the average Dutch person I know quite a lot of swedish words. I would love to meet some Swedish people inhere. Also when you want to learn Dutch and have questions I'm glad to help you out in this forum or in a chat. I am quite a computer-tech and I LOVE music and theatre.

Check out my youtube channel if you like:
http://www.youtube.com/maicod

Offline

 

#2 2011-01-17 20:19:21

lief
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2011-01-17
Bijdragen: 1

Re: Hoi ik ben nieuw hier !

hoi hier lief, ik zoek sites waar ik de onwijs goede zweedse detectives op film kan vinden wie kan mij helpen? thank you!!

Offline

 

#3 2011-01-18 09:17:52

harry73
lid/medlem
Geregistreerd: 2007-04-27
Bijdragen: 235

Re: Hoi ik ben nieuw hier !

Welke detectives? Wallander, Beck, ...?

Wil je ze downloaden? Illegaal of legaal?
Wil je ze kopen op DVD? met of zonder nederlandse ondertiteling?

Offline

 

#4 2015-03-05 11:48:08

idbtao
juniorlid/juniormedlem
Geregistreerd: 2015-03-05
Bijdragen: 1

Re: Hoi ik ben nieuw hier !

hoi hier lief, ik zoek sites waar ik de onwijs goede zweedse detectives op film kan vinden wie kan mij helpen? thank you!!???


GuL

Offline

 

Bulletin Board voettekst

Powered by PunBB